Curs d’escriptura IVET EROLES i VANESA FREIXA

del 29 de novembre a l'1 de desembre 2024 amb Ivet Eroles, Vanesa Freixa i Marduix
TERRÍCOLES CREACIÓ LITERÀRIA I ARTÍSTICA INSPIRADA EN LA NATURA  Centre d’Art i Natura de Farrera Del 16 a 18 de maig Una experiència creativa i immersiva de cap de setmana sobre creació literària i artística inspirada en la natura en la qual es combinaran propostes d’escriptura amb propostes de creació artística a partir d’elements naturals. Impartiran els tallers: Ivet Eroles, escriptora, periodista i poeta i Vanesa Freixa, pastora, il•lustradora i escriptora Coordinació: Maribel Bella (Marduix. Cercle Creatiu).   Terrícoles Adj. pl. Dit d’aquelles persones fascinades per la màgia de la natura. Es distingeixen per quedar fàcilment hipnotitzades pels sons del bosc o pel procés creatiu d’una aranya teixint una teranyina. Acostumen a caminar descalces, menjar amb els dits i banyar-se nues en un peu de riu.   PROGRAMA:

Divendres 16 de maig

      • 17 h. Arribada al Centre d’Art i Natura
      • 21 h. Sopar de benvinguda
      • Cercle de lectura terrícola

Dissabte 17 de maig

      • 8 h. Esmorzar
      • 9.30 h. Obertura del cercle terrícola
      • 10.30 h – 13.30 h. Taller d’escripturaVeus”, conduït per Ivet Eroles. Joc literari per explorar i donar veu a diferents elements de la natura.
      • 13.30 h – 15 h. Dinar
      • 15 h – 18 h. Taller “Connexions”, conduït per Vanesa Freixa. Amb elements naturals com a matèria primera jugarem i experimentarem amb la connexió entre art, natura i escriptura
      •  18 h – 21 h. Passejada pels voltants de Farrera i espai de creació lliure
      • 21 h. Sopar
      • 22 h. Recital poètic a càrrec d’Ivet Eroles

Diumenge 18 de maig

      • 8 h. Esmorzar
      • 9.30 h a 12.30 h. Taller “Cicles”, conduït per Ivet Eroles i Vanesa Freixa. El cicle imparable de Vida-Mort-Vida serà el fil conductor d’aquesta experiència de creació literària que viurem des de l’Ermita de Santa Eulàlia d’Alendo
      • 13 h. Tancament del cercle terrícola
      • 14 h. Dinar i comiat
  INSCRIPCIONS: Enviar un correu electrònic a artinatura@farreracan.cat amb les vostres dades. Places limitades. Inscripcions obertes a partir del 15 de febrer 

Preu: 290€

El preu inclou la matrícula, l’allotjament i la manutenció de tots els dies del curs al Centre d’Art i Natura de Farrera. Les persones estudiants d’arts escèniques i/o escriptura que ho puguin acreditar tenen un 10% de descompte en el preu de la matrícula.  

Descobreix més:

Vols més info?

Comparteix:

inscriu-te ja!